سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ تخصصی ایکس باکس 360..تیونینگ
سلام. به وبلاگ خودتون خوش اومدین. لطفا نظر یادتون نره
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 106103
کل یادداشتها ها : 50
خبر مایه


< 1 2 3 4 >
برنامه محاسبه اوقات شرعی شهرهای ایران با امکان پخش اذان به صورت جاوا و قابل اجرا بر روی اکثر گوشی ها. برخی از امکانات برنامه :
 
- تفکیک تنظیم تاریخ و انتخاب شهر
- نمایش مدت زمان باقیمانده تا اولین وقت اذان و همچنین برای طلوع خورشید
- امکان پخش هشدار N دقیقه قبل از اذان صبح (یکی از کاربردهای آن بیدار شدن برای سحر در ماه مبارک رمضان)
- زدن آلارم کوچک و انجام لرزاننده یا ویبراتور قبل از هشدار یا اذان
- نمایش نیمه شب شرعی
منبع : Mobfa.Org
دانلود در ادامه مطلب
  
رمضانیه نام یک مجموعه کوچک از نواهای هنگام سحر و افطار ماه مبارک رمضان هست که با گوش دادن به این نواها حس عجیبی رو در آدم ایجاد می کنه. امیدوارم که براتون مفید واقع بشه

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

در تاریخ برگزاری فستیوال عناوین مختلفی را در نظر گرفته اند. از جمله : فیلم ، موسیقی ، تاتر ، آثار هنری ، بازی های رایانه ای و اخیرا بادبادک ها ، آدم برفی ، هندوانه خوری ، سیب زمینی و خیلی از چیزهای دیگه ، حتی فستیوال دوقلوها !
هرساله در روز اول آگوست، در یک فستیوال غیر معمولی تمامی دوقلوهای همسان در اوهایو جمع شده و در فستیوال روز دوقلوها شرکت می کنند. در این فستیوال دوقلوها سرتاسر آمریکا با همدیگر آشنا می شوند و در مسابقات ورزشی شرکت کرده و از برنامه های متنوع و جالب و هیجان انگیز لذت می برند البته مردم عادی نیز می توانند با پرداخت ورودی فستیوال از این روز سرتاسر شادی و هیجان استفاده کنند.

بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب...

  

آخرین نسخه از قدرتمند ترین نرم افزار فشرده ساز. فکر کنم که همتون با این نرم افزار آشنا هستید و دیگه نیاز به معرفی نداشته باشه. فقط این رو بگم که تقریبا تمامی فرمت های فایل های فشرده رو میشناسه. در فشرده سازی هم تنظیمات بسیار زیاد و جالبی داره. این نسخه از نرم افزار رو همراه با تم ویستا  از لینک زیر میتونید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

نرم افزار قفل گذاری بر روی فایلهای این بار برای سری P. این نرم افزار را WebGate Advanced Device  v1.01 می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید

fardamobile.com

fardamobile.com دانلود   |  با حجم :49 کیلوبایت

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ